marți, 29 noiembrie 2016

PhotoLife




Expoziție de fotografie


Librăria Okian, Brașov


6 - 31 decembrie 2016





    Pasiunea pentru fotografie ne îndeamnă mereu să descoperim locuri, emoții, idei, oameni, ca mai apoi să putem spune povești prin intermediul experiențelor trăite. Ca în fiecare an vă așteptăm și de această dată la Librăria Okian din Brașov, la o expoziție foto în care să se regăsească o parte din momentele trăite împreună la PhotoLife.
    Suntem alături de pasionații de fotografie de nouă ani, iar de data aceasta am călătorit împreună în Anglia, Scoția, Franța, Norvegia, Vietnam și desigur România. Am descoperit cu uimire amoniții de pe Coasta Jurasică a Dorsetului, ne-am minunat de vremea capricioasă a Scoției, am alergat după aurore boreale în Lofoten, ne-am coborât într-un ghețar în Chamonix, am simțit puterea valurilor în Bretania, am fost uimiți de vacarmul Hanoiului și de orezăriile vietnameze, ne-am bucurat de păsările Deltei, de oamenii Maramureșului și de cetățile medievale ale Transilvaniei. Am fotografiat împreună, am mâncat împreună, am povestit, am simțit, am glumit și ne-am bucurat de fiecare experiență îm parte.
    Toate imaginile din expoziție sunt realizate în cadrul turelor foto organizate la PhotoLife, indiferent că au fost ture practice de la curs, workshop-uri din țară sau photo tour-uri în diverse colțuri ale lumii.
   Fotografii care expun sunt: Alexandru Bobeică, Alexandru David, Andra Panduru, Constantin Bordian, Cristian Cerghedean, Florentina Tîlvîc, Gabriela Pătrășcan, Gheorghe Butoeru, George Pancescu, Georgian Manea, Irina Roșca, Laurent Lefevre, Lehel Gyorgy, Luiza Cerghedean, Radu Popovici, Raul Bambu, Răzvan Iliescu, Remus Munteanu, Sorin Tarcea și Vlad Popescu.
Expoziție: 6 - 31 decembrie 2016
Vernisaj: marți, 6 decembrie ora 18:30
Librăria Okian se află în Brașov, str. Mureșenilor nr. 1,
iar programul de vizitare este luni – vineri 12:00-20:00, sâmbătă 11:00-19:00.
Vă așteptăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu