marți, 28 mai 2013


Arta Dialogului


Festivalul International de Teatru


Sibiu


editia a XX-a, 7 - 16 iunie 2013










  Festivalul International de Teatru de la Sibiu a ajuns la o varsta rotunda. 20 de ani inseamna deja traditie dar si confirmarea unei inalte valori, fiind catalogat in momentul de fata ca una dintre cele mai importante manifestari de acest gen din Europa si nu numai. 
  Festivalul, o adevarata institutie culturala in sine, s-a transformat intr-un vector activ de promovare a imaginii Romaniei peste hotare. O imagine pozitiva care se construieste atat de greu, stim bine. Pentru asta a fost nevoie de multa pasiune si suflet si de o seriozitate tipic nemteasca. Plus profesionalism.


  Nu pot spune ca teatrul, in general, reprezinta principala mea pasiune. Cred ca este bine sa nu avem o singura astfel de chemare. Avem nevoie de cultura in toate aspectele ei si teatrul, intr-adevar, face parte din universul personal al fiecaruia dintre noi. Imi place sa evadez din realitate prin intermediul teatrului, imi place sa ma identific cu personajele scenei, imi place sa interferez cu emotia transmisa de slujbasii acestei nobile arte. Intr-un fel, parca as trai mai multe vieti si astfel sunt mai bogat sufleteste.
   Nu stiu cati dintre voi, cititorii mei, veti ajunge la Sibiu, ii invidiez un pic pe norocosi. Pe cei doritori de mult mai multe informatii despre festival ii invit aici:  http://www.sibfest.ro/scurt-istoric.html

Afisele FITS

Un gand bun si din acest colt de pagina tuturor celor implicati in organizarea festivalului. Au pierdut nopti si zile intregi pentru o cat mai exemplara desfasurare. 
S-au straduit mult si au reusit.
Succes deplin la aceasta editie aniversara si cat mai multe alte editii viitoare. 
Mi-ar fi placut sa am imaginile tuturor afiselor acestui festival de-a lungul celor 19 editii. Realizarea unui afis este o arta si cred ca ar fi iesit un album tare "fain" de postat pe blog. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu