marți, 13 noiembrie 2018

Scrisori din...colonii




Și noi am fost ca ei...




20 iulie 1963.
"Tov. Bartoș
Noi am ajuns bine la Voila. Aurel se simte foarte bine, s-a acomodat, nu a plîns de loc,
se joacă mult cu prietenul lui Radu și Cătălin, deasemeni mănîncă foarte bine. Să ne
scrieți dacă Anca este la Voila poate avem posibilitatea să-i întîlnim. Aurel vă 
sărută și așteaptă dă-i scrieți...Cu bine. Mioara și Daria."


26 iulie 1963.
"Dragii mei părinți
Mă simt bine aici, sînt sănătos, mănînc foarte bine ca să cresc mare să o ajung
și eu pe Ancuța. Aici timpul este frumos și noi dimineața facem plajă am 
început să mă bronzez. Vă rog să-mi scrieți și mie. V-am rugat să-mi spuneți
unde este Ancuța. Vă sărut mult și vă doresc. Aurel." 


1 august 1963.
"Dragii mei
Vă scriu ultima c.p. de aici de la mare fiindcă peste cîteva zile vom pleca la munte.
Azi am primit scrisoare și de la (nedescifrabil) și de la Pitești. Mă simt bine și sînt
sănătoasă. Am făcut 2 poze f. drăguțe. Aștept să-mi răspundeți la Voila. 
Vă sărută Ancuța."

***
După cum se vede, este vorba de Colonia de copii Castelul Voila - Câmpina
și (veți vedea mai jos dovada) de Colonia Luminița - Eforie Nord.
Expeditorii sunt Aurel și Ancuța, copiii Anei și lui Petru Bartoș din București.
Rândurile nu sunt scrise de copii iar cărțile poștale sunt ante-completate
(la mașina de scris).

Dacă vă încălzește cu ceva, ei bine aflați că Petru se afla, în acea perioadă,
la Sanatoriul 1 Mai PMR de la Govora...



24 iulie 1964
"Dragii mei,
Am ajuns cu bine la mare în Colonie unde mă simt tare bine. Pe drum
m-am bucurat mult de tot ceea ce am văzut. Aici timpul este frumos și noi
facem plajă și baie într-un bazin frumos. Eu mă țin încă de bară dar nu-i
nimic pînă plecăm de aici îmi dau eu drumul și liber. Aștept să-mi
răspundeți. Vă sărută Aurel."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu