marți, 20 iunie 2017

Pe simezele hunedorene - la Castel




Arta plastică contemporană românească 


Ștefan Bostan 


Muzeul Castelul Corvinilor, Hunedoara 


22 iunie - 3 iulie 2017





    După ce a expus câteva dintre picturile sale, anul trecut, pe simezele Cafenelei dependente de cultură Jos pălăria din Deva, Ștefan Bostan se întoarce la Hunedoara pentru a organiza o nouă expoziție. De această dată, este vorba despre o expoziție de grafică și pictură, în cadrul căreia va expune aproximativ 35 de lucrări. 
    Vernisajul expoziției are loc joi, 22 iunie, de la ora 17:30, în Sufrageria Bethlen din cadrul Castelului Corvinilor. Intrarea la vernisaj este gratuită. 
   "Am pregătit în jur de 35 de lucrări, în care predomină peisajele alb-negru, lucrări cu Castelul, flori acrilice etc. Peisajele sunt de la noi din județ, din Apuseni, de la grădina Botanică din Simeria, toate realizate într-un stil realist, apropiat de cel al fotografiei. Într-adevăr, am mai avut expoziții la <Jos pălăria> , și personală și de grup, dar acum am decis să fac un asemenea eveniment și la Hunedoara, la Castel, mai ales pentru faptul că sunt hunedorean și aici m-am născut, am crescut și am făcut școala. În plus, la Castel am început să pictez pentru că acolo ne ducea de la școală să facem schițe. Lucrările mele vor fi expuse pe simezele castelului până în data de 3 iulie”, a menționat Ștefan Bostan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu