joi, 21 aprilie 2016

Jurământ de rătăcire




Lansare de carte


Ana Barton


Libraria Humanitas, Cismigiu, Bucuresti


23 aprilie 2016





    Jurământ de rătăcire e o carte și ca mine, și ca nemine, prieteni. E scrisă altfel decât celelalte. E și trăită altfel. Vă invit cu mult drag pe toți sâmbătă, în ziua cea fără de balaur, să dăm drumu-n oameni cărții acesteia. Da, am emoții. Mari. Foarte mari. Anca Ciuciulin, vrei să-mi scrii ceva-n palmă, ca să nu mă uit? Din suflet îți mulțumesc pentru frumusețea veșmântului acestei cărți.

Invitații mei, cărora le mulțumesc mult, sunt:

Dorina Chiriac, Mihaela Apetrei, Paul Cernat

Moderatorul este extraordinarul editor Alexandru Voicescu.

Rezervarea locului se face la cismigiu@humanitas.ro

Cu drag vă aștept, dragii mei.
***Ana Barton

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu