joi, 10 martie 2016

Memory Lanes Antique Mall




Lumea si noi


Colectii si Colectionari


California, S.U.A.


9 martie 2016




De la un timp, una-doua, dau o fuga in Alpine Village.
Cititorii mei stiu deja despre ce este vorba, am postat un foto-reportaj
din micuta localitate cu specific...bavarez.
Scopul principal: ceva foetaje (cremsnit, in primul rand), Murfatlar (merlot, cabernet sauvignon),
bere (Timisoreana) si inca cateva alte produse similare (zacusca, ciocolata, mezerlacuri).
De fiecare data, mai ales la intoarcerea acasa, mi-a facut cu ochiul un magazin.
Maricel. Si de antichitati pe de-asupra....Propriu-zis din Carson.
De California...
Azi i-a venit vremea sa-l pun si pe el "in poza".
Un intreg Univers. Cam cu de toate. Nu atat de "antique", dupa firma;
mai ales in raport cu Europa... Dar pe-aproape. Fel de fel si felurite lucruri.
Minus filatelice, numismatice si aproape deloc cartofilice...
Dar eu m-am bucurat si asa. Caci e de vazut. Si de vizitat.
Vorba patagonezului: "Enjoy!"





























































Magazinul are site dar si cont pe FB.
Daca sunteti curiosi ii puteti accesa adresa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu