duminică, 8 decembrie 2013

Initiative de toata lauda




Asociatia Autentic Romanesc


Licitatia brazilor de Craciun


Casa de Cultura Constantin Brancoveanu, Horezu


13 decembrie 2013





   Asociatia Autentic Romanesc in parteneriat cu : Primaria orasului Horezu, Clubul copiilor Horezu, D.G.A.S.P.C Valcea si Asociatia Totul Pentru Valcea deruleaza in perioada 1 Noiembrie-10 Decembrie 2013 campania intitulata Din suflet pentru un suflet, editia a IV-a, care are drept scop ajutorarea copiilor din centrul Casa de copii Pinochio Babeni, apartinand D.G.A.S.P.C Valcea.
  In fiecare an, cu ajutorul institutiilor mai sus enumerate si cu sprijinul multor persoane cu suflet mare, am reusit sa le facem un Craciun frumos copiilor care au nevoie de dragostea noastra pentru a creste si ei cu speranta ca dincolo de zidurile institutiei sunt oameni care le pot sta alaturi pentru a-i sprijini in alegerea drumului drept in viata.
  Le-am oferit jucarii si multe rechizite, i-am indulcit cu diverse bunatati si le-am oferit spectacole cu ajutorul Ansamblului Stelute Brancovene Horezu si Ansamblului Floare de colt Campulung Moldovenesc. Toate acestea le-au umplut sufletul de bucurii si de dorinte. Una din dorinte s-a materializat datorita bunavointei Dnei Mioara Vaduva si i-am ajutat sa se uneasca intr-un ansamblu folcloric intitulat Ghioceii Casei Pinochio Babeni. Pentru ca ne dorim sa le facem rost de costume populare, ne-am gandit sa punem in practica, la indemnul inimoasei Doamne Mioara Vaduva, actiunea pe care o fac si vedetele noastre din Bucuresti: Licitatia brazilor de Craciun. 
  Dorind, de asemenea, sa avem o actiune caritabila de mare valoare in care sa avem implicate foarte multe persoane cu un simt creativ dezvoltat, am hotarat ca 50 % din pretul primit pe un brad impodobit sa mearga la creator, iar 50 % din pretul primit pe un brad impodobit sa mearga pentru achizitionarea costumelor populare.
  Licitatia brazilor de Craciun va avea loc pe data de 13 Decembrie 2013, ora 17.00 la Casa de Cultura Constantin Brancoveanu Horezu unde veti avea parte de un spectacol plin de emotie si multe surprize.
  Va asteptam cu drag sa ne fiti alaturi pentru a demonstra ca inca exista solidaritate.
  VA MULTUMIM ANTICIPAT CELOR CE NI SE VOR ALATURA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu