miercuri, 22 mai 2013

România Mea




Libraria Cărturești, București


24 - 26 mai 2013





  La Libraria Cartureşti din Bucuresti va avea loc joi, 23 mai, ora 18:30 vernisajul expozitiei Romania Mea in care 14 artisti romani, fotografi, desenatori, designeri, textieri, pictori si creatori de moda vor expune o parte din patrimoniul romanesc asa cum il vad ei. Demersul a fost coordonat de Richard Edwards (foto), francez stabilit in Romania si expert in patrimoniu transmite Romanian Global News.
 Expozitia va putea fi vizitata intre 24 si 26 mai, ora 13:00 – 19:00 PE str. Pictor Arthur Verona 13-15, Bucureşti.
  România Mea este o poveste de dragoste între mine şi această ţară. Am venit pentru prima oară în Romania acum aproape 17 ani, în 1996. Timp de 12 ani, am revenit în România din când in când, în funcţie de ocaziile ivite. Astăzi petrec o mare parte a timpului între Bucureşti şi Horezu, străbat în lung şi în lat acest ţinut, cu mare încântare.
   Expoziţia de faţă – onorată de cei care au răspuns cu amabilitate invitaţiei mele – afirmă o dată mai mult cât de mult înseamnă pentru mine România, dovedind că talentul vădit, ca şi în lucrările expuse aici, întrece cu prisosinţă orice alte considerente afirma Richard Edwards.

Artistii care expun sunt:

Cristina MAREŞ: dessins – desene
Alina MĂRGULESCU: création de mode - Photographies – creaţie de modă- fotografii.
Corina MIHĂESCU: peintures sous-verre – icoane pe sticlă
Iaromira POPOVICI: texte - text
Sorina SĂVULESCU: photographies- fotografii
Alexandru BELDIMAN: photographies – fotografii
Victor KORNIS: photographies- fotografii
Matei LUPU: photographies- fotografii
Andrei MĂRGULESCU: photographies- fotografii
Alexandru MIHĂESCU: photographies- fotografii
Mihai OROVEANU: photographies- fotografii
Vasile SAVONEA: peintures - picturi
Şerban STURDZA: dessins - desene
Arpad ZACHI: photographies- fotografii

***Romanian Global News via Daniela Soros

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu