miercuri, 7 octombrie 2015

O publicatie pana acum de negasit




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile




Pe 5 decembrie 1927, Dna Eugenia "Maior" Dumitrescu
achita 30 de lei, costul abonamentului pe semestrul II/1927 
pentru ziarul Virtutea Militara.

Fiind mai curios de felul meu am dorit sa aflu si cum arata o astfel
de publicatie. Sa pot sa va redau si alte informatii legate de ea.
Am cautat si...n-am gasit.
Inclusiv pe site-ul Bibliotecii Nationale a Romaniei
(rubrica "periodice romanesti vechi").



Colac peste pupaza, n-am reusit sa descifrez nici editorul ziarului.
Disting doar: Soc.  "..."  "Virt. Milit".
Ceea ce presupun eu ca mai scrie nu are nicio noima.
Poate ma ajuta cineva...

***
Am prieteni inimosi si...proceputi asa ca pot reveni cu unele lamuriri:

"Foaie bilunara a ofiterilor inferiori veterani din Razboiul de independenta (1877-1878), buletin al Societatii Ofiterilor Veterani. Foaie de studii, informatiuni si recenzii militare; aparitie saptamanala, lunara; Bucuresti (1906-1916) si (1926-1928)."
Informatie gasita prin intermediul Dlui Mihnea Raducu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu