luni, 30 august 2021

Povești din Herăști

 


Școala Gimnazială Elina Basarab 


Herăști 


4 septembrie 2021





    Am strâns povești, am cules sentimente, am desenat idei, am pășit în trecut și ne-am imaginat viitorul. Vă așteptăm să le cunoașteți într-un eveniment dedicat vouă, comunitatea din Herăști.

Unde? Școala Elina Basarab

Când? 4 septembrie/ora 11:00 – 5 septembrie/ora 14:00

     De ce? Două expoziții – Istoria locului și Vlașca – costumul tradițional / Teatru-dezbatere – sâmbătă 4 septembrie, ora 15:00 / Expoziție gastronomică – sâmbătă 4 septembrie, ora 16:00 / Tradițiile locului – duminică 5 septembrie, ora 12:00

Cine? Echipa Transcena, Muzeul Județean Teohari Antonescu Giurgiu, Muzeul Național al Țăranului Român + Echipa de tineri voluntari din comună

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu