vineri, 22 martie 2019

Niculae și Tudor au probleme. Ca-ntre rude...




România de-altădată (?!) 


Colecții și Colecționari 


Înscrisuri de toate felurile





O epistolă scrisă pe 17 iulie 1966 mi-a adus la cunoștință o situație
aș putea spune dramatică.
Expeditor: Niculae Buligescu din Comuna Ceptura de Jos.
Destinatar: Nicolau Sebastian, Medic-Șef al Direcției de Sănătate din Mizil.
Ca să nu vă mai chinuiți, vă "traduc" eu despre ce a fost vorba...



"Domnule Șef. Medic
Subsemnatul Buligescu Niculai din Comuna Ceptura Raionul Mizil, Regiunea
Ploești Muncitor la Mina Ceptura vă aduc la cunoștință următoarele. 
Vecini mei Cîmpeanul Niculae și Buligescu Tudor a construit cocinele porcilor
și veceul și grajdul vitelor ce le are și cotețul păsărilor și câinele Toate buchet
în fereastra casi mele. Tudor Buligescu șea rezervat câțiva metri de pământ
cât ține camerele casi mele și șea strâns Toate animalele în fereastra casi mele
nu pot să mă odihnesc de țipetele animalelor și când deșcid fereastra vine mirosul
greu dela porci și dela grajd de sunt nevoit să închid geamul am soția Bolnavă
T.B.C. și am 7 copii care mereu mi sa îmbolnăvit de de scîrbă unde am masa copiilor 
afară la umbră îmi aduce lângă masă lada de gunoi. de dormitoarele la copii lor
este la sute de metri și de dormitorul la copii mei este chear în hotar.
Vă rog să luați măsurile necesare că nu mai pot suferi
am făcut cerere la dispensarul nostru la ceptura și nu am rezolvat nimica că
sunt foarte răi Vecini mei sunt circa 7 - 8 ani de când sufer miseria lor dece 
nu le pune lângă dormitorul lor și la copii mei casa mea nu poate să fie aerisită
cu un aer curat nici odată. Tudor Bulicescu Toamna face în geamul meu 
clucile de coceni pae de nu mai străbate soarele în cameră și nu înțelege 
spune că noi suntem proști că lui nui face nimenea nimica că are cunoștințe
Luptă Pentru Pace
Buligescu Niculae
Donul Șef al secți Sănătăți Mizil"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu