miercuri, 8 februarie 2017

Din cătănie




Colecții și Colecționari 


Cartofilie




"Ruxăndula
Am ajuns cu bine, poate prea bine și aș zice că de prea bine să nu mi se aplece.
Revederea a fost înduioșătoare: am plîns cu lacrimi de crocodil - din cauza gerului,
mai puțin din cauza emoției. În orice caz, de fericire, m-a apucat o mare durere de
măsea. Ce ti-e și cu <Relicvele astea...> <Relicve> de la <Relics> de Pink Floyd.
Contemplînd cu profunzime celebra frază: <Pufu un ciorap într-o roabă decît o pasăre
într-un ogor>, ajung la concluzia filozofică (vizuală) că Pink Floyd nu are nici o 
legătură cu Eugen Ionescu.
Atmosfera este destinsă, iar eu mă simt ca acasă. Cazarma noastră, casa noastră.
Să nu înțelegi <Cosa> în loc de casa, așa, din greșeală. Precum vezi, îți scriu pe
carte poștală (prima - n.a.), asta ca să fie mai ușor la citit...
În orice caz, pînă acum totul este în ordine și nu aștept vești de la tine. Da?"

***
După cum ati observat, cartea poștală, scrisă pe 8 ianuarie 1979, nu este circulată.
Poate a rămas așa, în arhiva personală sau a ajuns la destinatar pe alte căi
(în plic, eventual). După dată și grad (soldat T.R.) probabil scrisă la revenirea din 
concediul de sărbătorile de iarnă introdus, pentru prima dată, începănd cu
anul 1975.

***
Apropo de "Relicvele" menționate, aveți aici tot albumul:
***
Și dacă tot vorbim de cătănie, vă mai prezint o carte poștală.
De data aceasta, dedicată special acestui domeniu.


5 mai 1950.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu