marți, 3 mai 2016

De Sarbatorile Pascale in Golden State





Lumea si noi


1 mai 2016





In asteptarea inivitatilor, zic sa mai fac cateva fotografii.
Sa surprindem atmosfera de la fatza locului.








Lamaiul cel "nou". Speram cu totii sa aiba rod bogat.
Ca altfel dam aproape un verzisor cand luam la bucata...





Alta proaspata achitizie. Sper ca ati recunocut Croton-ul...



Mi-a dat ceva de furca Bougainvillea asta.
Cu taiatul, dirijatul, chestii complicate. Pana la urma am reusit... 






Nu puteam sa nu ma bucur de vremea frumoasa
impeuna cu cea mai iubita fiinta de pe lume...








Chiar si de departe tinem la traditia noastra.
Mielul a "venit" din Noua Zeelanda. Nici nu vi-l mai arat.
Au fost zile "grele" pentru toata lumea!


Ea este stranepoata mea, cu care ma mandresc tare. 
Mai ales ca a intrat in posesia primului dinte.
Nu ma refer la personajul cu bluza albastra, sa fim bine intelesi!


Si daca, in urma cu cateva zile inainte, tot am implinit o varsta tare rotunda
m-am gandit, iesiti din post, sa comasam "paranghelia".


Surprins in momentul de cea mai mare importanta.

2 comentarii:

  1. La Multi Ani Pustule! Nu uita sa saluti cind treci coasta de est!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pengru urare. In cealalta privinta, asa am sa fac!

      Ștergere