vineri, 29 ianuarie 2016

Venita pe lume...de ziua Bing-Bang-ului




Lumea si noi



Azi am primit o frumoasa felicitare.
De la parintii stranepoatei mele, Celia Eugenia.
Ma simt reconfortant si m-am gandit sa impartasesc bucuria si cu voi, cititorii mei,




In continuare va prezint si fotografiile facute chiar de-a doua zi dupa nastere.












Secretul, tinut ca surpriza pana la dobandirea
certificatului oficial de nastere.
Al doilea prenume al Celiei este Eugenia.
In semn de iubire si onorare pentru mama mea, Eugenia.





Cadre de la "locul faptei".
Un spital adventist la care s-a ajuns...conform asigurarii medicale avute de proaspata mamica.











***
O explicatie pentru titulatura;
asa am gasit noi, intr-o voluminoasa carte de astrologie, 
caracterizarea celor nascuti in ziua in care a venit pe lume Celia Eugenia.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu