duminică, 2 august 2015

Corespondenta de-odinioara



Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Cartofilie




2 august 1940.
"Dlui Al. Petrescu
Prin prezenta va fac cunoscut urmatoarele:
1) In ce priveste chiria pentru termenul 1 septembrie a.c. - 1 decembrie 1940
in suma de lei 8000 fatza cu neridicarea poprirei de Dvs am depus la 
Perceptia 9 cu chitanta  15844 si pe care am depus-o la ocol 6 azi 1 august 1940.
Prin aceasta depunere integrala, Dvs. urmeaza sa-mi platiti urmatoarele sume de bani:
a) Lei 552 pentru apa platita de mine caci altfel inchidea apa.
Eu am platit apa pentru mine pana la 1 Sept. a.c. Dlui P. Stan.
b) Lei 22.000 cheltuieli facute conf. devizului pentru functionarea closetului 
de care o sa va folositi si Dvs ca proprietar si care era obligatia a proprietarului 
plus daunele suferite.
Va notific acestea dvs, care mi-ati facut cunoscut ca sunteti proprietar. 
Cu stima, S. Feldman.
Cerera la judecatorul ocol 6 s-a inregistrat la N16371 din 1 August 1940".


Suntem ca intr-o povestire scrisa de Ilf si Petrov.
Simon Feldman, chirias pe Calea Rahovei nr. 211, ii
trimite, recomandat, o carte postala lui Al. Petrescu,
comerciant-carciumar, pe Calea Rahovei nr. 211...
Hotarat lucru, avem marturia, dupa 75 de ani,
unui inceput de conflict inter-etnic.
Cauza principala, trebuie s-o spun, fiind un closet... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu