luni, 22 iunie 2015

La castel, in poarta, oare cine bate?!




Romania, tara mea frumoasa


Bran


Am mai fost in aceasta statiune; si nu o data.
Si, evident, am facut o multime de fotografii.
De data aceasta am realizat mai putine; 
dar revederea mi-a placut la fel de mult. 













Nu se putea insa sa nu va arat si castelul.
Am preferat sa o fac insa prin cele mai recente achizitii de carti postale:





Am ajuns la finalul unei excursii minunate;
Manastirile Dealu, Viforita si Namaesti. Casa Memoriala Topirceanu.
Chiar si vremea a tinut cu noi;
fara soare excesiv si ploaie numai dupa vizitarea obiectivelor propuse.
Asa cum ne promisese si doamna Valerica; a lu' Tuca.
Ghidul nostru inimos si grijuliu.



Cat despre Mihai, as avea multe sa va povestesc.
Nascut de Ziua Americii, nu suporta calatoria cu avionul.
Despre mers cu vaporul, nici pomeneala.
Voi reveni caci speram sa ne reintalnim si cu alte ocazii.
Va tin la curent!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu