joi, 28 mai 2015

Reclame de-altadata




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile



In teancul de programe de cinema (prezentate tot astazi) luate din targ
am gasit si un snop de hartii, mai terfelit, ca o brosura.
Plin de reclame.
Initial am crezut ca este vorba de pagini smulse din vreun almanah 
al perioadei interbelice.
Cand "m-am aplecat" asupra lui, am realizat insa ca este vorba
de un program al cinematografului Scala, mai bogat, cu prima si ultima 
pagina lipsa.
Hai sa vedem despre ce este vorba si revin, mai tarziu, cu alte comentarii. 

















Intr-adevar "cel mai ideal"!




Acesta este afisul propriu-zis al spectacolului.

Subiectul acestuia a fost intercalat printre reclame;
de unde si prezentarea neuniforma:

 

Buuun.
Acum un paragraf care m-a pus pe ganduri:


Dupa consistenta programului, dublu ca numar de pagini decat
unul obisnuit (chiar si fara coperte) am dedus ca este un numar 
special. Legat de paragraful de mai sus, inclin sa cred ca "inscrisul"
a fost editat chiar la inaugurarea salii de cinematograf.
Am dat cautare pe net si am gasit ca imobilul Scala a fost construit
in 1935.
Perioada coincide cu "parfumul de epoca" degajat de reclame, exprimare, etc. 


Cred ca si aceste randuri vin in sprijinul argumentatiei  
asa ca pun punct interventiei mele.
Vizionare placuta!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu