Lansare de carte
Librăria Bastilia, București
18 februarie 2015
Volumul Teoria comunicarii este extrem de consistent
conceptual si metodologic, sprijinindu-se spre o abordare interdisciplinara a
ideiilor si proceselor comunicarii, abordare care impleteste fertil semiotica,
filosofia limbajului, sociologia si psihologia sociala. In lucrare sunt
inventariate conceptele si modelele clasice, cat si cele contemporane ale
teoriei comunicarii, in stransa corelatie cu prezentarea detaliata a
principalelor strategii si tehnici de comunicare in campul social. Totodata,
cartea analizeaza atat procesele comunicante generatoare de “pozitivitate” si
sanatate sociala, cat si cele incarcate de intentionalitati negative, precum
variate ipostaze ale manipularii in comunicare, cu deosebire in comunicarea
politica si comunicarea mediatica.
Un alt registru semnificativ al cartii este cel
didactic-aplicativ. Cartea este un indreptar, un ghid pentru educarea
comunicatorilor profesionisti, pentru formarea competentelor specifice
acestora. Dimensiunea didactic-aplicativa a cartii este in chip hotarator
sustinuta prin articularea textelor teoretice cu exercitii si aplicatii
incitante si atractive.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu