sâmbătă, 6 septembrie 2014

Rasfoind pagini vechi, ingalbenite de vremuri




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile





Anul III. Nr. 93. 27 august 1953.
Editat de catre Comitetul de Radio de pe langa
Consiliul de Ministri ai Republicii Populare Romane. 


Azi am avut bucuria sa gasesc o publicatie de-acum 61 de ani.
N-am apucat acei ani si nici nu mi-as fi dorit.
Am sa va redau cateva fragmente din continutul ei;
ca sa stiti si de ce !


Proba de concurs (fara premii si tragere la sorti)
pentru mai tinerii mei cititori:
definiti cuvantul: stahanovisti.
Ce au fost si ce vroiau ei ? Sunt intrebari ajutatoare...






2 comentarii:

  1. Bună ziua. Dacă sunteți interesat, veți găsi sute de programe radio-tv din secolul XX pe blogul meu, www.tvarheolog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru semnalare. "Politica" blogului nu-mi permite decat sa-mi bucur privirea si sa-mi imbunatatesc cunostintele parcurgand materialele. Despre includerea acestora in articolele mele am "interzis". In sensul ca, in proportie de aproape 100 %, arat cititorilor mei doar exemplare (indiferent de tip) din propria-mi colectie. Cu toata stima.

    RăspundețiȘtergere