duminică, 17 august 2014

Toata lumea face sport




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile




Am avut de cand ma stiu un respect deosebit pentru cei pasionati.
De orice fel de activitate si-n oricare domeniu.
Artisti, colectionari, oameni care-si fac bine meseria.
Si ori de cate ori voi avea ocazia am sa-mi aduc, cum pot,
 omagiul fata de acestia.
Azi am gasit in targ o brosura de marimea unei carti postale.
Scrisa de catre profesorul Stelian Gheorghiu.
Nu-l judecati dupa unele stangacii de versificatie sau chiar unele 
greseli gramaticale.
Toata viata si-a dedicat-o prezentarii si promovarii, mai ales in randul prichindeilor,
a mini-baschetului.
A fost mult, a fost putin ? Eu cred ca a meritat. 
A devenit un "nemuritor", caci an de an
o competitie, din ce in ce mai populara, ii poarta numele
 - Cupa Liceelor la Minibaschet dar si Campionatul National...












































Din pacate brosura nu poarta nicio inscriptionare: an de aparitie, editor, etc.
Banuiesc ca a fost tiparita prin anii '70.

Un alt volum, mai "didactic", de acelasi autor, este prezentat mai jos:

STELIAN GHEORGHIU - MINIBASCHET ~ EXERCITII SI JOCURI foto mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu