sâmbătă, 2 august 2014

Redescoperind strazile copilariei




Romania, tara mea frumoasa


Constanta


mai 2014


La un sfarsit de mai am reusit sa ajung, dupa mai multi ani, 
in orasul copilariei mele.
Urmaresc, chiar si de la distanta, ceea ce se mai intampla in urbea mea natala.
Este un oras in care se deruleaza multe proiecte, toate necesare; si nu de azi de ieri.
Acum este inca la stadiul de santier 
dar se pot vedea deja multe semne incurajatoare...
Eu iubesc Constanta si-acum, asa cum am iubit-o si-n urma cu 30-40 de ani.
Iertati-mi subiectivismul dar mie mi se pare frumoasa. Chiar daca are o varsta
si, in multe cazuri, "umbla" nefardata sau mai putin ingrijita.
Imaginile de mai jos sunt luate oarecum pe fuga, in cele 2-3 ore avute la dispozitie
pe parcursul a doua zile. Voi reveni negresit, si pe alte trasee...


































































































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu