miercuri, 30 aprilie 2014

Descanso Gardens




Jurnal american (20)


Golden State


29 aprilie 2014





Intr-o zi relativ placuta (cam 32 de grade Celsius) fata de ce va fi in urmatoarele....


...cand temperatura va fi de peste 35 grade...


...am cautat o oaza de racoare... 


...si verdeata. Asa ca am poposit la Descanso Gardens.


Destul de aproape de Los Angeles, Glendale sau Pasadena. 







In padurea de stejari...


...un mic teatru de vara.



Parcul adaposetste si o consistenta Gradina Japoneza.






Bambusi, artari japonezi, visini japonezi, azalee si camelii.

















In punctul cel mai inalt al gradinii se gaseste si un complex, foarte cochet, 
dedicat manifestarilor artistice. Mai ales de arta plastica.




Autoportret.


Si un segment de gradina verticala.


Personaj, ca sa nu-i spun individ, cu pletele ravasite de o pala de vant iscat din senin.










Colt cu plante de desert. Mai ales cactusi. 





Apropo de cactusi...La Balcic mi s-a parut mai frumoasa exemplificarea...





Parcul este traversat si de un tren in miniatura...ca de jucarie...


Intrarea in Gradina Trandafirilor.


Un indemn care nu prea mi-a placut. 
Si caprioarele fac parte din natura si nu ar trebui alungate.


In acest sector sunt prezentate circa 3100 de tipuri de trandafiri.




















Irisi albastri parca substituind liliacul deja trecut...













O alta bila alba pentru acest parc/gardina: numeroasele banci si scaune 
puse la dispozitia vizitatorilor. Obositi sau toropiti...


Constructie cu aspect asiatic.









Un mini-labirint din gard-viu.








In magazinul cu amintiri.


Sincer, parca ma asteptam la mai mult.


Nu m-am ales decat cu un magnet, tocmai bun de pus pe frigider, la colectia Marlenei...


...si trei vederi, pentru propria-mi colectie. 
Un set sau un carnet de carti postale nu mai aveau (!) 






Adios ! Poate voi mai reveni...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu