sâmbătă, 15 februarie 2014

Surioarei mele dragi




Jurnal american (3)


Golden State - Orasul Ingerilor


La aniversara



  De Valentine's Day n-am avut timp sa colind prin magazine; asa ca mi-am intrebat surioara daca a simtit ceva special, ca atmosfera in primul rand, cu aceasta ocazie. "Da, desigur", mi-a raspuns. "Florile costau 17 dolari iar ciocolata si derivatele ei erau si ele mai scumpe...Iar cumparatori, mai putini ca in anii trecuti..."
  A doua zi insa chiar ca am petrecut clipe minunate...Cea care m-a ocrotit si sprijinit de-atatea ori in viata a implinit o varsta...frumoasa. Ne-am adunat asadar, "ai nostri", sa o sarbatorim....


Freziile, unele dintre florile preferate ale surioarei, 
au avut grija sa infloreasca chiar in perioada aniversara...


Mandarinul (pitic); plin de fructe si de flori in acelasi timp. 
Spre bucuria albinelor zumzaitoare si-a pasarelelor kiwi care nu se mai satura sa-l viziteze...


O planta, dupa cum mi s-a spus, din familia leandrului...


"Se comporta" ca o iedera si este prezenta pe multe dintre zidurile care urmeaza 
autostrazile californiene.




Pur si simplu...Jasmine...


Maicuta mea draga...


....vorbindu-le florilor pe care le iubeste atat de mult...



Cu voia Domnului, nu peste mult timp, o vom aniversa si pe ea...


Pana atunci, pozand cu ornamente specifice de Valentine's Day asezate in "pomul" de Craciun. Poate e de mirare dar si bradul este iubit si este tinut aproape pana haaat departe, spre inceput de mai...


La Multi Ani, surioara !


Sa-ti fie sufletul si zilele pline de lumina si caldura iubirii pe care ti-o purtam...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu