marți, 3 decembrie 2013

Gustav Ioan Hlinka




Colectii si Colectionari


Cartofilie


150 de ani de Semmeringul Banatean


decembrie 2013





Un om cu totul deosebit mi-a trimis astazi o mica bijuterie; 
intr-un plic, el insusi obiect de colectie.


150 de ani Semmeringul Banatean (15.12.1863-15.12.2013)
Arta naiva de Gustav Hlinka.
Editat de Forumul Democratic al Germanilor din judetul Caras-Severin si de Asociatia Germana de Cultura si Educatie a Adultilor Resita, cu sprijinul Departamentului pentru Relatii Interetnice, Bucuresti, noiembrie 2013.

Acum cateva luni, aproape din intamplare, am aflat despre un creator al unor adevarate minunatii, tocmai bune pentru orice suflet bucuros de culori vii, calde.
Am cautat sa aflu mai multe si am fost inca o data uimit de cata frumusete nestiuta se mai afla printre noi. Nu am sa va insirui cuvinte laudative, va voi reproduce doar cateva imagini...

 











Indemnul meu este sa accesati contul de facebook al Dlui Gustav Hlinka; 
spre o mai buna cunoastere. 
Va veti simti, cel putin, mult mai luminosi. 
Eu unul, si numai pentru asta ii multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu