vineri, 22 noiembrie 2013

Acum știu cine sunt




Lansare de carte


Grigore Leșe


 Târgul Internațional de Carte Gaudeamus, Romexpo, București


23 noiembrie 2013





  "Vreau să urc pe muncei, să simt mirosul de fâneaţă coaptă. Să mă liniştesc şi să-mi adun gândurile. Mi-e dor să ascult vântul, să ascult cum freamătă pădurea. Să ascult liniştea nopţii. Aici oamenii nu umblă noaptea, ca huhurezii. Nu-s ceasurile bune. În oraşe oamenii umblă între ceasuri...
Când sunt în Bucureşti, cânt în gând şi-mi imaginez lumea mea de-acasă, de demult. Adeseori, când traficul e bară la bară şi totul pare zadarnic, iau fluierul din geantă. Cunosc semafoarele din drumurile mele de zi cu zi, ştiu când am timp de o hore şi când de un joc, zic în fluier până când se amestecă verdele cu roşul, până când claxonul din spatele meu spintecă aerul, până când li se amestecă glasurile precum stările mele. Mă izolez în cântec şi aşa reuşesc să mă regăsesc. Funcţionează. E ca o călătorie în timp într-o lume mai bună, mai frumoasă, mai adevărată.“ (
Grigore LEŞE)

   Muzicianul Grigore Leşe îşi lansează sâmbătă (23 noiembrie 2013), la Târgul Internaţional de Carte Gaudeamus, volumul Acum ştiu cine sunt, o carte de "însemnări şi aduceri aminte."
  Lansarea face parte dintr-un proiect amplu desfăşurat sub patronajul editurii Humanitas, al cărui protagonist este Grigore Leşe şi care va culmina cu un spectacol de Crăciun ce va avea loc pe 26 decembrie, la Ateneul Român. 
  
Volumul va fi lansat la standul editurii Humanitas, începând cu ora 12,30, în prezenţa artistului.
AGERPRESS/ EMAGIC
Vă aşteptăm cu drag!
***via La Blouse Roumaine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu