joi, 16 mai 2013

Cand realitatea nu ne mai ajunge



  Traim intr-o lume din ce in ce mai dinamica; in toate aspectele ei. 
Tehnologia supersofisticata isi face loc in viata noastra, in cotidian. 
Cu o viteza ametitoare...orele ne par...minute iar zilele...ceasuri.

Realitatea nu ne mai ajunge.

Ne trebuie ceva ca-n Matrix...sau Harry Potter. 
O realitate augumentata.


Recunosc, stiam ceva-ceva despre acest concept dar, impulsionat de o campanie Blogal Initiative, am cautat sa aflu mai multe - pe wikipedia de exemplu. Am aflat destule, mi-am facut o imagine, mai ales despre aplicatiile acestei realitati...

Ei bine, una dintre ele o putem gasi pe 
http://www.rechizitelemele.net/caiete-si-hartie/caiete-scolare/caiete-cu-aplicatie-ar-skag--4867--product.html.

Mai concret, un caiet cu aplicatia Skag AR (in opt modele disponibile); nu este nevoie decat  de un smartphone pentru a descarca aplicatia Skag AR gratuit din 
Google Play sau App Store. 
Deschizi aplicatia, o postezi deasupra caietului si...
E magic...

Cunoastem destule despre Generatia cu cheia la gat...Dar de Copiii Indigo ati auzit ?

De-abia astept sa ma bucur, impreuna cu nepotelele mele, 
de singurul caiet cu aplicatia AR SKAG






   

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu