duminică, 18 iunie 2023

Toma - un om simplu, muncitor...

 


Oameni care au trecut prin viață



Fotografii, de mici dimensiuni, cu puține explicații sau datări.
Acoperind o perioadă cuprinsă între anii '40 și jumătatea anilor '60.
Strânse în două albume modeste.
Imagini care au aparținut familiei Toma, 
Vasile și soția acestuia Valeria (născută Grigorescu).





Valerica și Costel.



"Las ca amintire Portretul meu colegului meu de... Nicu Cheșculescu.
Cu tot dragul Nilă Mihalache, Bul. Brătianu No 35, București".
12 iulie 1943.


"Vă ofer această fotografie spre a nu mă uita".


Oferită ca amintire de Nelu Grigorescu verișoarei lui. 1943.


"Îți ofer al meu portret ca amintirea timpurilor trecătoare.
A ta prietenă care de dorește, Tanța.
Drei Valerica Grigorescu".



"Cu respect vă ofer această fotografie spre a nu mă uita. Ionel".






"Amintire. De a doua zi de Paște fiind împreună cu Prietenii mei". 1946.


Foto color M. Bilinski, Calea Victoriei 109, București. 






Primul album, dedicat preponderent Valericăi, rudelor și prietenilor ei.


Foto Jupiter. Șerban Vodă No. 241, București. 29 martie 1946.


"Amintire din Slatina-Olt. Vă doresc multă sănătate.
Fruntaș Toma Vasile". 22 februarie 1950. 






2 ianuarie 1961.


14 ianuarie 1962.


"O frumoasă Amintire Din Cișmigiu un obstacol în calea uitări. 
Valerica și Vasile". 2 mai 1963.


Vasile și Valerica la Băile Amara. 1963.


"Amintire dela Băile Herculane cu colegii de Cameră.
Tiu Ion, Moldoveanu Petrică, Bobeica Nicolae, Toma Vasile, Moise Grigore". 1 iunie 1964.


"Amintire din Herculane cu colegii dela camera 96.
Toma Vasile, Moldoveanu Petrică, Bobeica Nicolae, Tiu Ion". 2 iunie 1964.










Și-al doilea album.



Mandat de delegat...pe linie de sindicat.
(altă rimă n-am găsit)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu