luni, 21 februarie 2022

Întâlniri despre teatru

 


Marin Sorescu 


Muzeul Național al Literaturii Române, București


23 februarie 2022




     Întrucât „toate [întâlnirile] poartă un nume”, evenimentul din luna februarie din seria Întâlnirilor despre teatru este dedicat lui Marin Sorescu. Întrebat fiind „cine este?”, Marin Sorescu a răspuns într-un interviu: „Mă tot întreb și eu, la sugestia dumitale și a altora, și nu reușesc să dau peste un răspuns care să-mi placă. Sau să nu-mi placă, dar să fie exact, să fie un răspuns, cât de cât. Pe scurt, habar n-am cine sunt. Cine află primul să-mi spună și mie. Îmi vine să râd atunci când criticii dau impresia că știu totul despre mine citindu-mi una sau alta din cărți, pe sărite. Nu numai poetul se poate defini greu, ci oricare om. Numai că pe cei mai mulți nu-i întreabă nimeni.”

    Așadar, vă așteptăm miercuri, 23 februarie 2022, începând cu ora 18:00, la sediul MNLR din Str. Nicolae Crețulescu nr. 8, să descoperim, alături de Diana Mihailopol și invitații săi, diverse perspective asupra teatrului sorescian, să aflăm care au fost și care sunt viziunile regizorale ale punerii în scenă a operei dramatice a scriitorului.

    Participarea la eveniment se face prin rezervarea unui loc la adresa programe@mnlr.ro, la telefon 0736.598.451 (WhatsApp, Gabriela Toma), prin prezentarea, la sosire, a certificatului verde și purtarea măștii.

Vă așteptăm cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu