sâmbătă, 18 iulie 2020

Daniel în vacanță...de-acum fix 88 de ani...




Colecții și Colecționari, 


Cartofilie




"Marți, 19 iulie 1932 Campulung
Dragă mămico,
Am primit cartea poștală a dumitale tocmai la moment. Eu hototărâsem
să mă duc cu Jean-Paul la cinematograf și nu aveam bani să-i cer lui tanti 
mi-era rușine așa că suta de lei am primtă taman pă taman. Jean-Paul și
cu mai mulți băieți printre care sunt și eu ne-am hotărât să facem o excursie
până la satul Ciocan. Am întrebato pe tanti Nuți dacă îmi dă voe și a spus că
săți scriu și să-mi trimeți dumneata răspunsul. Din cartea de franceză
n'am citit nimic dar nici ]n caet n'am scris nimic. Te rog să mă ierți dar îți
promit că am să mă apuc să învăț. La cinci și seara când mă culc mai beau cîte o
ceașcă cu lapte care îmi trimete tanti Marieana. Eri am fost foarte vrednic am udat 
curtea lu tanti Nuți cu furtunu. Vă sărută cu drag pe amândoi Daniel."
Dacă e să judecăm, pe fond, nu s-au schimbat prea multe lucruri în lumea copilăriei
în tot acești ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu