luni, 27 aprilie 2020

De prin Timpul adunate ('40/'41)




România de-altădată


Colecții și Colecționari 


Înscrisuri de toate felurile - Reclame






Reclame publicate în Ziarul Timpul de miercuri, 3 iulie 1940.












Reclame publicate în Ziarul Timpul de miercuri, 4 septembrie 1940.










Reclame și anunțuri publicate în Ziarul Timpul de vineri, 6 septembrie 1940.












Reclame și anunțuri publicate în Ziarul Timpul de duminică, 8 septembrie 1940.









Reclame publicate în Ziarul Timpul de sâmbătă, 30 noiembrie 1940.









Reclame publicate în Ziarul Timpul de sâmbătă, 25 ianuarie 1941.





2 comentarii:

  1. Am gasit in blogul dumneavoastra informatii despre Melinte Sofia - mama eroina , articol din 1967 cred. Doamna Sofia Melinte a fost bunica mea, mama tatalui meu. As dori sa stiu cine sunteti si cum ati gasit aceasta informatie, daca este posibil, va rog. Ma bucur mult ca am gasit blogul dumneavoastra. Va Multumesc din suflet, Doina Vasile (fosta Melinte). Emailul meu este doinav28@gmail.com . Este prima oara cind folosesc blogger , Sper sa primesc un raspuns de la dumneavoastra si sa ma descurc sa il gasesc in blogger.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am să vă răspund la adresa de e-mail indicată.

    RăspundețiȘtergere