marți, 14 ianuarie 2020

"fotografia care înlocuiește, câteodată, cuvintele"




Expoziție de fotografie 


Florin Rădulescu 


Muzeul Municipa Călărași


15 ianuarie 2020




    Mă numesc Florin Rădulescu și sunt pasionat de felul cum lumina nu are nevoie de cuvinte pentru a ne transmite emoții. Puteți concluziona că sunt alunecat - lumina, emoții, bla, bla etc.        Nu întotdeauna sunt acolo unde aș vrea să fiu și nu întotdeaunea am la mine instrumentul care poate înregistra momentul în care lumina cu diferitele ei culori, forme de strălucire, de umbre sau de reflexe generează momente care merită imortalizate. Chiar dacă știu că de multe ori apariția unui aparat, telefon sau a unui altfel de instrument deranjează, sâcâie sau chiar strică momentul respectiv, încerc, totuși, de multe ori să captez ceva. Nu îmi iese mereu, dar am încredere că la un moment dat, doar voi clipi ușor din ochi și imaginea va ajunge unde trebuie.
Expoziția cuprinde fotografii realizate în ultimii ani pe care le-am selectat și eliminat, și iar selectat și eliminat pentru a vă putea prezenta o gamă variată de subiecte. Vă aștept de Ziua Culturii Naționale, cu fotografiile voastre de suflet, să discutăm despre fotografia care înlocuieste, câteodată, cuvintele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu