duminică, 16 decembrie 2018

Inima Reginei




Arta plastică contemporană românească 


Casa Junilor, Brașov 


15 decembrie 2018 - 25 ianuarie 2019





    Expoziţia este intenţia şi maniera noastră de a onora memoria Reginei României Mari. Prin testamentul adresat Poporului şi Ţării sale, Regina Maria a dorit ca Inima să-i fie separată de trup şi păstrată la Balcic, acolo unde ea şi-a construit micul său paradis.
   Inima ca depozitar al tuturor sentimentelor şi trăirilor lăuntrice, lăcaş al sufletului, precum şi personalitatea celei care a contribuit la făurirea României Mari, i-a inspirat pe cei 33 artişti participanţi. Gestul lor încearcă să constituie o minimă restauraţie a împietăţii aduse Inimii Reginei de-a lungul ultimelor decenii.
    Expoziția este realizată în parteneriat cu Asociația Mă Implic! din Brașov și este deschisă spre vizitare la parterul Casei Junilor până în data de 25 ianuarie 2019, zilnic de luni până vineri între orele 10:00-17:00, iar în weeekend între orele 10.00-14.00. Intrarea este liberă.
   “De acum înainte nu vă voi mai trimite nici un semn, dar mai presus de toate, aminteşte-ti Poporul meu că te-am iubit şi că te binecuvântez cu ultima mea suflare.”
(Scrisoare adresată Ţării şi Poporului meu, Regina Maria)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu