joi, 31 mai 2018

De-ale cătăniei...




Colecții și Colecționari 


Cartofilie




Cod: 0007/74.


Iată ce-i scria, pe 20 martie 1975, sergentul Marian, Lilianei
(cu un nume de familie parcă predestinat...):
"Iubirea mea scumpă și dragălașă ai lăsat pe undeva prin Caracal o inimă
zdrobită, iremediabil bolnavă. Tu rămîi și vei fi mereu aleasa sufletului meu,
mai dulce decît oricea stea iubita mea...
Plîng și sufăr că mai dezamăgit, me-ai spulberat toate iluziile pe care mi le
făcusem. Iubirea mea (scrie-mi) nu mă lăsa, ai rămas singurul meu sprijin
moral. Vino pe la mine dacă ai să poți. Aștept orice semn de viață pe care-l
vei da. Te stimează și respectă Marian." 

***Nu știu de ce, rândurile prezentate  m-au dus cu gândul la piesa
interpretată, cu ani și ani în urmă, de Dalida



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu