sâmbătă, 10 februarie 2018

Carnet de evidențiere a activității pionierului




România de-altădată 


Colecții și Colecționari 


Înscrisuri de toate felurile





Un tip de document intrat în premieră în colecție.
Posibil să primesc dojeneli pentru că nu m-am străduit să-l obțin mai devreme.
Eu cred că sunt reminescențele atitudinii mele dizidente față de sistem.
Deși dintre colegii de clasă am fost în prima "tranșă" pentru investireca fruntaș la învățătură, 
nu am catadicsit să merg la ceremonial.
Am preferat să merg la un film, chiar și în reluare.
Luana se numea pelicula... 
Revenind la subiectul nostru, posesor al documentului: Marinescu Victor.
Membru al Organizației Pionierilor din Municipiul București, sector 6.
Prin anii '70 -' 80.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu