duminică, 28 ianuarie 2018

Cu dedicație - ca de la poet la poet...




Colecții și Colecționari 


Înscrisuri de toate felurile



Deunăzi, l-am văzut pe poetul Florin Iaru (de fapt Râpă, Iaru fiind numele de fată al mamei)
la o emisiune a postului public tv.
Vorbea, și nu recita, despre politică.
Cum și de ce nu mai stau astăzi să vă și lămuresc.
Oricum, nu am nimic impotrivă. Mai ales că se și pricepe...
Întâmplarea face ca azi, într-un târg de vechituri, să găsesc mai multe volume de poezie
pe care le-a primit de la alți confrați. Nu le-am luat pe toate, erau destule.
Cu această ocazie țin să-i mulțumesc public și în mod oficial pentru că și-a făcut ordine
în bibliotecă. Numai astfel am putut intra în posesie unor alte exemplare
de adăugat la colecția de dedicații olografe, cu semnătură.
Cum au ajuns ele, adică volumele prezentate mai jos, în târg este o altă poveste.
Nici nu mă mai străduiesc să vă traduc. Știți, singuri, și voi cum...  




Coperta a IV-a este...delicioasă. Cu prețul afișat în capul ei...

















***











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu