marți, 30 mai 2017

Umbrela trăirilor mele




Lansare de carte 


Roxana Mihalcea 


Librăria Humanitas, Cluj - Napoca 


8 iunie 2017






    Vă invităm cu drag joi, 8 iunie, de la ora 18:00, la lansarea cărții Umbrela trăirilor mele de Roxana Mihalcea.
    Alături de autoare, îi avem invitați pe Dan Chișu, Elena Ivanca, Ana Morodan și Ovidiu Pecican
   "Mi-aș fi dorit uneori să existe un dicționar al trăirilor sufletești, așa cum există pentru fiecare cuvânt care, mai devreme sau mai târziu, dă un sens trăirilor noastre. Mi-aș fi dorit să știu la ce să mă raportez, cum să mă ghidez după cele mai întunecate înțelesuri, după cele mai crude și mai nedrepte. Însă nu, nu există. Totul e de undeva departe de noi, de undeva dintr-un univers pe care noi, conștienți sau inconștienți, îl strigăm în fiecare zi."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu