vineri, 15 iulie 2016

Pe cand eram francofoni - cu adevarat!




Lumea si noi


Colectii si Colectionari


Cartofilie




Muzeul Versailles: Madame Recamier (1777-1849)
Femeie de spirit celebra care a reunit, in salonul din L'Abbaye-au-Bois,
elita societatii.
Carte postala care va face parte dintr-un viitor album 
(deocamdata am prea putine exemplare)
cu personalitati straine, din domenii diverse.


Contine corespondenta dintre firma Publications Francois Tedesco
(Paris, Franta) si Doamna Cath(erina/erinne) Alexandrescu din Bucuresti.
Ajunsa la destinatie, conform termenului indicat de expeditor, pe 3 ianuarie 1931.

Am fost curios sa aflu mai multe despre firma franceza si, eventual, 
sa-mi dau seama de continutul "tranzactiei".

Cautand pe net am aflat ca putea fi vorba de carti sau de reviste.
O revista despre razboi nu mi s-a parut potrivita pentru o femeie
(Edition de la guerre). Si nici perioada nu se potrivea (1914).

Aici aveti o reclama (pe coloana din stanga)

Publications François Tedesco PUMCI-MORTim la mode Fran


Personal, as opta pentru revista lunara La Femme chez elle...


Amanuntind studierea am mai observat si o stampila cu textul
(din pacate incomplet):
"Reclama si publicitatea/Cu maximum/De rendement si economie/
Se face numai prin....".
Cu alta ocazie, sper sa gasesc si completarea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu