sâmbătă, 2 aprilie 2016

La plaja. De Ziua lui Pacalici...




Lumea si noi


Long Beach, California, S.U.A.


1 aprilie 2016




Spre plaja. La Long Beach. Cautand loc de parcare.





Una dintre insulele artificiale. De fapt sunt platforme de extragerea petrolului.
"Decorate", aranjate, sa nu strice peisajului. O idee...de milioane.





Constructiile de la limita plajei sunt in covarsitoare parte apartemente.
Locuite in special de persoane singure. Cu apucaturi...cum sa va spun...
pidosnice (vezi dictionarul). Asa mi s-a spus, asa va spun si eu. Ca nu i-am verificat...











O  zi ,nu ca de vara (peste 35 de grade) dar frumoasa (in jur de 25 grade).
Apa, foarte rece. Indiferent de anotimp. Ca nu poti sa ai toate avantajele...
Putina lume de unde si calmul solurilor de pasari, pescarusi sau alte specii.









De pe plaja am ajuns la Shoreline Marina.
Acolo unde stau "cazate" tot felul de obiecte plutitoare.






Clubul posesorilor de yahturi.


Queens Mary. Nume glorios al marilor si oceanelor lumii.
Cu istorie bogata - vezi si wikipedia.
Acum hotel, muzeu...Punct de atractie.



Si-am ajuns si la Shoreline Village.
Un spatiu multi si arhi vizitat. Am avut noroc insa de un "popor" relativ putin numeros.
Exact cum imi place mie...













Diferite mijloace de transport, de inchiriat. 
De mers, dintr-un loc in altul, din lungul...Long Beach.




































































Intamplator sau nu, pe plaja coexistau pasnic si cativa romanasi.
Bastinasi sau din alte colturi ale lumii. 
N-am rezistat ispitei si i-am "pozat".

 


In bulibaseala produsa s-a intamplat c-am aparut si eu.
Cu voia Dumneavoastra...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu