luni, 4 ianuarie 2016

Pentru (dat in) mintea copiilor...




Lumea si noi




Inclin sa cred ca toata lumea stie.
Intram in a patra saptamana de la evenimentul epocal al lansarii unui nou episod
din filmul Star Wars.
Ati vazut desigur oamenii care dormeau pe trotuare in asteptarea premierei...
Luat de valurile vietii si confruntat cu neinsemnatele probleme cotidiene
n-am realizat insemnatatea perioadei prin care trecem decat pe 1 ianuarie 2016.
Cand am bantuit prin mai multe magazine.
Incepand de la un obiectiv, sa-i spun, mai "cultural".









In cele din urma am plecat dezamagit. Si nu de oferta generoasa a cartilor 
expuse pe rafturile magazinului. Ci de situatia oarecum penibila in care m-am gasit cautand...
carti postale. In afara de felicitari, nada de nada cum spune spaniolul. Sau mexicanul.
Am fost totusi indrumat de catre personalul binevoitor spre...farmacii 
sau partile mai turistice ale Orasului Ingerilor.
Pe 3 ianuarie am fost momit sa merg la un grandios IMax. Unde sa vizionez, in 3D,
filmul aflat in topurile incasarilor mondiale...
Mi-am zis ca nu-mi strica o excursie. Macar sa compar "stabilimentele".
Si apoi aveam si nostalgia celor 15 ani pe care ii aveam cand am vazut prima serie...


Daca va intrebati ce semnifica cifra 22 va lamuresc eu: numarul salilor de proiectie.


In holul de la intrare mai multe console pentru jocuri.






Date tehnice:
Bilet de intrare: 18  $
O punga (cea mai mica) cu pop-corn: 7:48 dolari.
Daca mai luam si o sticla de "soda" alti 5 verzisori.
La ora inceperii spectacolului (19:00) circa 20 spectatori.
Si la sfarsit tot atatia erau...
Cateva aprecieri venite din partea unui simplu muritor. Fara veleitati de critic de film.
O pelicula lipsita de orice urma de originalitate.
Nimic nou in raport cu actiunea si personajele din precedentele episoade.
Rezolvari de situatii si actiuni penibile,  fara vreo logica eelementara.
Totul a fost salvat de...tehnologie.
Vizionarea in 3D (plus sunetul) este excelenta. Dar si aici apare un inconvenient.
Rezolutia superioara iti dezvaluie usor...machetele si intreaga butaforie folosita la 
realizarea filmului.
De fapt, la asta trebuia sa ma si astept. O productie pentru copii, hai sa zicem 
pentru adolescentii aflati la inceputul pubertatii.
Sfatul meu: asteptati linistiti sa fie difuzat pe canalele de tv prin cablu (HBO de exemplu).
Macar nu o sa plangeti dupa bani.

P.S.
La inceput, ni s-au prezentat si cateva filme care vor aparea in acest an.
Pot spune, cu mana pe inima, ca viitorul "suna" bine:
o urmare la Independence Day
o noua serie din X-Men
o noua serie din Captain America.
Sunt un pic ingrijorat insa. N-am vazut o avanpremiera la vreun film cu varcolaci.
Sau cu "bampiri". Eu totusi sper sa nu ne lase cu ochii-n soare pana la urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu