vineri, 28 august 2015

Pisicile lui Sorescu...



Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Cartofilie



Deunazi am luat din targ mai multe zeci de carti postale ilustrate;
de la diferite persoane.
Pe cea de mai jos am ales-o fara vreo cercetare anume,
evident, era potrivita albumului dedicat acestor vietuitoare...


Si-acum, la ceas tarziu din noapte, cand am scanat-o, poftim surpriza.
Si ma refer la destinatar.
Mai precis:
Marin Sorescu
Str. Grigore Alexandrescu nr. 43, Bucuresti.
Cei care nu stiu sau vor sa afle mai multe despre acesta
pot da o fuga pe Google, wikipedia sau chiar intra in vreo biblioteca...


Scrisa pe 18 martie 1984...


...vederea a plecat din Rotterdam, Olanda, pe 19 martie. 


Spre a ajunge...9 zile mai tarziu.
De-ale cenzurii securiste ca altfel nu-mi pot explica parcursul indelungat.
Am vrut sa fiu sigur ca nu e o simpla potrivire de nume 
si-am facut cercetari (pe wikipedia)

Fișier:Casa Marin Sorescu-Bucuresti.JPG 

Foto: Cristian Mihail - Miehs.

Acum daca credeti ca m-am linistit si-am sa dorm dus la noapte,
va inselati!
Ma tot intreb de la care dintre "vanzatori" m-am procopsit cu asa ceva
si daca nu mai are cine stie ce teanc cu corespondenta de-a lui Sorescu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu