sâmbătă, 27 iunie 2015

Din lumea basmelor



Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile



Craiasa Zapezii, Fratii Grimm, Aventurile albinutei Maia, Andersen,
Aventurile lui Habarnam, Aventurile lui Cepelica....
Autori, carti sau desene animate care mi-aduc aminte de anii copilariei...
Marturisesc in mod onest, mi-au placut inca din acei ani ilustratiile volumelor
sau desenele miscatoare rusesti. Azi am prilejul unor astfel de rememorari
prin intermediul unei mape-set tip carti postale.
Istorisirea imi pare cunoscuta, precis am citit-o, dar nu dibacesc scrisul.
Poate se va indura cineva si ne va traduce macar titlul.
Ar fi o speranta si pentru o traducere completa a povestii.
Eu sunt optimist... 






















1976.
Tiraj: 300.000 exemplare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu