joi, 21 mai 2015

Dintre amintirile Athenei Constandache




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari




Am mai intalnit, prin targuri, acest gen de plic.
Pretul a fost prohibitiv si am renuntat la includerea lui in colectie.
Azi am avut mai mult noroc, asa incat va puteti bucura si voi,
cititorii mei, de acest "element"; lesne incadrabil la rubrica:
"din istoria fotografiei din Romania".




Ca sa nu existe niciun dubiu unde a avut loc operatiunea...


Beneficiar: Dra. Athena Constandache.
Data o stim, 4 august; nu si anul.
Posibil 1936.

Plicul/mapa contine si 8 negative.
Pentru acuratetea informatiei, vi le prezint in continuare:









Pare a fi o (re)intalnire intre colegi. Poate de facultate.

Intr-un alt buzunar al plicului am gasit si-o fotografie:


Recunosc, nu pot sa va spun care dintre tinerele din imagine este
Athena.
Stiu insa ca se va casatori cu Dl. D. Smantanescu.
Cine a fost acesta, puteti afla cautand pe net.
Sau, daca aveti putina rabdare, dintr-un articol viitor...  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu