duminică, 22 februarie 2015

Muzeul Audi




Colecții și Colecționari


Cartofilie




Clubul Auto al Femeilor Germane (D.D.A.C.)
A fost fondat, la 18 mai 1926, de către baroana Lucy von Linisingen.
O contribuție importantă a avut, mai tarziu, și baroana 
Katharina von Kardorff-Oheimb. 


Proiect aerodinamic realizat încă de la începutul anilor '20.


Modelul DKW Front F 1, Roadster.
Cea mai ieftină mașină a Germaniei acelor ani.
Model inițiat (prin 1931) de șeful Audi, Rasmussen și dezvoltat la Zwickau. 


Horch 670 V 12 Sport Cabriolet. Designer: Hermann Ahrens. 
A fost prezentat la Show-ul Auto de la Paris în toamna anului 1931. 
În total, au fost fabricate 58 de astfel de automobile.


1932. Din cauza crizei economice, Audi, DKW, Horch și Wanderer fuzionează
sub sigla Auto Union AG. 


Modelul DKW (Floating Class) a apărut în 1934.


Modelul Wonderer W40 Cabriolet.
Acest tip de a fost printre ultimile astfel de modele cu motor Porsche. 



Testele pentru accidente au început la Audi încă din 1938.
Din cauza războiului au fost întrerupte în 1941.


DKW, dubiță pentru livrare rapidă.
Modele produse imediat după terminarea celui de-al doilea Război Mondial.


Modelul DKW 3 = Sonderklasse.
Prezentat în 1953 a fost pregatit pentru piață de fapt înca din 1940.
Produs până în 1959.


Model Auto Union 1000 Sp. A doua parte a anilor '50.
În vorbirea curentă era denumit, datorită aspectului "futurist": Sputnick.
S-au produs, în total, 6.644 unitați (până în martie 1965).


Scrisori de dragoste pentru modelul DKW.
În anii 1950, Auto Union a publicat o mică colecție a scrisorilor
primite de la șoferii modelului sus-menționat.


Model NSU ro80.
Prezentat pentru prima data în 1967, la German Motor Show, Frankfurt.
Declarata "Mașina anului" în 1968; a rămas în producție până în 1977.


Audi 100 (C3). A treia generație Audi 100, prezentat în 1982.


Audi quattro.


Modelul, de succes, cu tracțiunea pe cele patru roți.
Avantajele acestui tip au fost demonstrate într-o reclamă din a doua parte a
anilor '80 cand o astfel de mașina a "tractat" un sportiv săritor cu 
schiurile de la trambulină. 


Audi Spaceframe (ASF). Prezentat la Frankfurt Motor Show în 1993.
A intrat în fabricație - Audi A8 - în 1994.


Motor cu două pistoane. Munca de cercetare în acest domeniu
a început încă din 1918. 


Parte a sistemului de conducere 
(una dintre explicațiile succesului acestui automobil).


Motor cu piston rotativ.


Pilotul (și de incercare) Bernd Rosemeyer (1909-1938).
"Când treci pe sub un pod simți un impact teribil la nivelul pieptului
cauzat de aerul deplasat de viteza mașinii " (în jur de 380 km./ora). 


Modelul pentru curse Auto Union V16, Tip C-D.
Dezvoltat începand cu 1938; model recuperat de Germania în 1995.
Este singurul exemplar al seriei Auto Union Silver Arrows
păstrat în întregime cu componentele originale.


Modelul DKW=6 Monza.
O inițiativă privată a piloților Heinz Maier, Gunter Ahrens și
Albrecht-Wolf Mantzel (1955/1956); a stabilit mai multe recorduri 
de viteză la Clasa G (peste 1100 de cm).
Între 1956 sși 1960 s-au construit, în urma unor astfel de inițiative,
230 de exemplare.


Audi quattro. 1977.


Audi Rallye quattro. Cu acest model, Michele Mouton, co-pilot
Fabrizia Pons, a învins la San Remo Rally fiind prima femeie pilot care
a căștigat un raliu mondial. Modelul expus în muzeul Audi este un
Audi quattro A2, model cu care Mouton a participat la raliuri în 1983. 


Audi V8 quattro DTM. Creat pentru participarea la German Touring Car.
Modelul expus în muzeul Audi i-a aparținut lui Hans-Joachim Stuck, învingător
în competiția menționată mai sus în 1990.


Motocicleta DKW RT125W; este primul model produs după 
cel de-al doilea Război Mondial.


În anii '50, DKW s-a bucurat de succes și în cursele de motociclete.
Printre piloții echipei s-au numarat: August Hobl, Siegfried Wunsche, 
Ewald Kluge, Hermann Paul Muller. În a doua parte a anilor '50
se inregistrasera deja 48 de victorii in diferite raliuri.
În 1952, modelul cu trei cilindrii (350 cc) - The Singing Saw, a 
fost declarata cea mai rapida motocicletă germană la toate clasele.


"Arborele genealogic" al corporației.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu