marți, 13 ianuarie 2015

Danseaza cu mine




Arta plastica contemporana romaneasca


Aurelia Chiru


Galeria Occidentului, Bucuresti


22 ianuarie 2015





    " Pentru mine, muzica este un univers magic de trairi. Pe aripile ei visam, ne bucuram sau ne intristam. Cantaretului ii place sa fie pe scena, pictorului ii place sa o priveasca.
In ambele cazuri, scena vietii poate deveni prilej pentru a face arta, scopul cel mai nobil si frumos. Muzica are puterea de a sensibiliza si poate oferi sufletului ocazia de a se manifesta, de aceea ramane subiectul meu preferat.
   Am impletit culoarea cu sunetul, am impodobit spatiul cu materie, am captat intunericul si lumina si am organizat ritmic elementele componente ale scenei si ale starii de euforie. MUZICA ESTE VIATA. M-am jucat cu spectacolul vietii privindu-i pe cei care joaca. Se numeste DANSEAZA CU MINE ". DANSEZI ? ne intreaba pe fiecare dintre noi, pictorita Aurelia Chiru.

Se va lasa cu cantec si voie buna!

INTRAREA LIBERA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu