joi, 18 decembrie 2014

Lumea si noi




Colectii si Colectionari


Clark Gable



Inca o data, dna Mihaela Mihailescu mi-a facut o surpriza deosebit de frumoasa.
Ca de Craciun...
Din nou, toata aprecierea mea pentru gestul ei plin de marinimie.
In pachetul primit astazi am gasit si un album cu articole decupate din ziare 
americane din timpul celui de-al doilea Razboi Mondial.
Colectionarul/proprietar a fost in mod cert militar caci toate articolele
pastrate au aceasta tematica.
Printre acestea am gasit, cu placuta surprindere, si cateva referitoare
la activitatea actorului Clark Gable.


Fotografiat cand renunta la celebra lui mustata... 



Evident, manat de curiozitate, am cautat pe net date suplimentare.
In en.wikipedia.org am gasit destule informatii.
Va las, pe cei doritori, sa le descoperiti si singuri.
Am sa reproduc totusi aici cateva repere ale acestei perioade:

 - durata activitatii militare: 12 august 1942 - 12 iunie 1944 (cu gradul de maior).
- si-ar fi dorit sa participe in razboi ca tunar pe avioanele de bombardament.
- actele de retragere i-au fost semnate de catre capitanul Ronald Regan,
cel care avea sa ajunga mai tarziu presedinte al S.U.A.
- medaliile obtinute:
- Adolf Hitler il aprecia cel mai mult printre ceilalti actori; a oferit o recompensa
considerabila celui care i l-ar fi capturat si adus; viu si nevatamat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu