marți, 11 noiembrie 2014

Breaking News - Maria Jianu a fost citata...




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile



Rand pe rand, cei care tranzactionau paduri spre taiere, inca neluate in posesie,
sau cei care ofereau cataloage si abonamente cu femei spre...delectare reciproca,
sunt chemati, purtati, adusi sa dea cu "subsemnatul". 
Ulterior, eventual, sa si raspunda.
Au fost doar doua exemple. Mai sunt, apropo de "Boierica", "Ginerica", 
sau cam asa ceva.
Sau Nena. Ori Nana, mi-e dificil sa-mi amintesc.
Acum a venit randul si Mariei Niculae Jianu.
Din Muscel, plasa Podgoria....
Pe la 7 iulie 1908.


Pe la colturi, se sopteste ca ar fi chemata sa confirme sau sa infirme
ca a participat la Referendumul din 2012.
Ceva cu demiterea unui Carmaci, Timonier sau Cambuzier.
Parerea mea este ca n-a fost. 
Ca a semnat, am unele retineri...



...iata si "dovada"...

***cu multumiri pentru dl. Marcel Puscas.

2 comentarii:

  1. Comentarii ... actuale pentru ... 1908.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, imi face placere sa fac astfel de calatorii in timp cu "carlig" in prezent. Nu intotdeauna am si materialul la dispozitie. Dar am si noroc. Cu ajutorul unor oameni mai deosebiti; asa cum sunteti si dvs !

    RăspundețiȘtergere