duminică, 5 octombrie 2014

Asa cum a fost




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Reclame


Povestioara amuzanta...
Saptamana trecuta, de cum am intrat in targul de vechituri, am zarit 
un barbat care pusese pe jos, pe un ziar, un teanc cu tot felul de 
hartii: carti postale si reclame in majoritate.
Le-am frunzarit, am intrebat de pret si...n-am ajuns la vreo concluzie 
definitiva. Ma si atrageau unele dintre "exemplare" dar suma 
solicitata era peste baremul meu (autoimpus). Asa ca am amanat decizia
pentru "la plecare". Mi-am spus ca daca mai gasesc ceea ce mi-a atras interesul,
prin renegociere, poate reusim sa "batem palma". Si daca nu, este un semn,
nu-mi erau mie destinate. Ca sa scurtez, varianta a doua a fost cea adevarata...
Azi, in acelasi loc, in cursul unei discutii cu un tanar simpatic si respectuos,
de la care mai iau din cand in cand cate ceva, la preturi modice,
mi-a aratat cateva reclame...Pe care le-am recunoscut de-ndata.
I-am povestit si lui cele de mai sus; m-a intrebat si de pret.
Concluzia a fost ca mi-a (re) dat reclamele, plus cateva carti postale.
Unele anteblice, altele din anii '40 - '50. Toate, pentru mai putin 
decat as fi dat cu o saptamana in urma.
Asa ca "semnul" a existat; dar cu un sens cu totul altul:
uneori, e bine sa mai si astepti...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu