luni, 8 septembrie 2014

Sa nu uitam...asa cum a fost !




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile


"Documentul" prezentat mai jos se gaseste, ca tip, inca din abundenta pe la
diferitele targuri de vechiuri. M-am tot codit sa-l includ in colectia de tot felul...
Psihic, imi displacea profund rememorarea unei perioade din viata mea,
aflat in plina tinerete. In cele din urma, am trecut peste resentimente sperand 
ca astfel, poate, cei pana-n 40 de ani vor intelege mai bine "Epoca de Aur".
Macar si din programul tv...


V-am aratat, de curand, un program radio din 1953.
Pe atunci aveam o "scuza". Anii de inceput ai instaurarii comunismului,
prezenta trupelor sovietice in tara.
Peste 34 de ani...era si mai rau. 


Duminica, 26 aprilie...ziua in care m-am nascut...Cu 31 de ani mai inainte.
Un program "lung" - ca durata. 6 ore si jumatate (daca am socotit bine) !



In zilele normale, programul tv era si mai "contractat".
La numai 2 ore !!!
Se ajunsese la performanta difuzarii filmelor artistice...in serial. Prin ciopartire.
Televiziunea romana era chiar in pericol sa fie dezafiliata de la 
institutia internationala respectiva din cauza numarului orelor (atat de mic) 
de emisie.




Daca cu durata emisiei ne-am lamurit ar trebui analizate si elementele
de fond. Studiati constinutul programului si veti trage singuri concluziile...








La zi de sarbatoare, un adevarat "regal": 11 ore de emisie !






Cine a completat "rebus"-ul a gresit si s-a blocat.
Va asigur ca este extrem de usor sa duceti la bun sfarsit rezolvarea
"careului".




2 comentarii:

  1. Brrrr.....Dar acum cum este.....Politica, de diverse culori, manele si tarfe.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Diferenta este uriasa si fundamentala as mai adauga. Pentru ca acum putem alege. Intre zeci de canale si programe. Sunt forme de informare complementare, satelit, net, etc. Si libertatea, repet, de a opta. Inclusiv prin a pleca in alta parte; pentru o perioada mai lunga sau mai scurta de timp. In plus, legatura tv-privitor este...biunivoca. Daca putina lume priveste ceea ce ai enumerat mai sus, rezulta rating scazut, reclame putine, eficienta economica redusa, chiar faliment. Intr-un fel, suntem partasi cu totii la fenomenele pozitive sau negative din acest domeniu. Cine se uita la manele si can-can-uri sa nu se planga ca nu are loc de ele ! Exista, slava Domnului, destule alte variante....

    RăspundețiȘtergere