marți, 23 septembrie 2014

Din spirit de prevedere...




Romania de-altadata


Colectii si Colectionari


Inscrisuri de toate felurile


De felul meu sunt o fiinta pasnica; totodata, destul de greu de impresionat.
Dar cand zangane armele la hotare si cand ofiterii acoperiti au ramas in fundu'gol, 
pardon de expresie, dezbracati, nu pot sa nu-mi pun unele semne de intrebare.
Mai sunt si destul de prevazator; asa incat am bagat mana in sacosa (ca sa nu zic sacul)
cu tot felul de hartii ale lui nenea Marius (ba chiar si Alexandrescu) si am pescuit ceva
ce, Doamne fereste, mi-ar prinde bine sa stiu. La o adica !


Oricum, mi-am facut o lista cu cele trebuincioase, in ale legii.
Tot daca este cazul:



Sunt siguri ca vor fi destui doritori sa consulte lucrarea in amanuntime.
La orice cerere va voi raspunde prompt dar, cum timpul imi este drastic
limitat, eu propun sa faceti o lista de asteptare.
Cartela pentru tutun si tigarete v-am prezentat-o; 
asa ca puteti face ca timpul  sa treaca mai lesnicios.
 Pana va vine randul...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu