miercuri, 23 iulie 2014

Festivalul Muntilor Carpati




Asociatia cele mai Frumoase Sate din Romania


Tulghes


editia a II-a, 26 - 27 iulie 2014




    In perioada 26-27 iulie va asteptam la Festivalul Munților Carpați, editia a II-a, ce va avea loc în comuna Tulghes, judetul Harghita. Un festival care îmbină tradiția cu turismul montan modern.
   Descoperiți frumusețea acestei zone și vă bucurați de o gamă largă de activități montane, de gastronomia specifică locului și de un program artistic autentic.



   Evenimentul este organizat de către Autoritatea Națională pentru Turism (ANT ) împreună cu Asociația cele mai Frumoase Sate din România (AFSR).

2 comentarii:

  1. A trecut. A fost frumos şi am avut vreme frumoasă la stadion, acolo unde s-a desfăşurat evenimentul cu toate că, no să credeţi, în restul comunei turna cu găleata.Asta am aflat mai târziu când am ajuns acasă şi am găsit bălţi în curte. A doua zi am vorbit cu oamenii din localitate care din cauza ploii nu au mai venit la eveniment. Oricum cei care erau deja acolo nu au plecat până după ce am jucat hora mare. Am avut formaţii artistice din Daneş jud Mureş, Cornu Jud.Prahova, Cârlibaba,jud.Suceava, Palanca, Jud. Bacău, Borsec, jud.Harghita şi bineînţeles din Tulgheş, Ansamblul Artistic de Amatori ,,Plaiuri Tulgheşene". A fost amenajată o casă tulgheşană, întinsă în 7 standuri unde oamenii care au dorit au făcut poze îmbrăcaţi în straiul nostru naţional, standuri meşteşugăreşti- dogărie, sculptură, tesături,etc; Standurile culinare au fost şi ele la înălţime: trei standuri de la trei stâni, un stand vânătoresc şi, un stand al tinerilor maghiari;fiecare au pregătit la faţa locului tot felul de mâncăruri tradiţionale, care mai de care mai gustoase, totul proaspăt şi eco. Dacă n-aţi fost, poate veţi veni la anul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa tot primesti astfel de comentarii si relatari; multumesc in numele tuturor cititorilor mei, Lacramioara !

    RăspundețiȘtergere